Dinar Emas Wajib Disokong

|

assalamualaikum

dinar emas

Saya semakin seronok melihat perkembangan kesedaran manusia mengenai kepentingan dinar emas dalam islam.. semakin ramai orang sedar akan pentingnya emas, penggunaan nya dan syaraknya...

melihat dari sudut itu saya merasakn rakyat mulai sedar akan kejahilan bangsa kafir yang telah menjajah sistem monitary kita sejak sekian lama dan menyebabkan kehidupan kita sedikit terpesong dari islam..

melalui dinar emas ini.. kita dapat menjuahi diri kita dari sistem riba yang telah lama mengusai sistem perbankan kita.. jihad kepada riba bererti jihad kepada jalan Allah.

penggunaan dinar dinar dapat memurnikan lagi jiwa kita dalam kehidupan seharian.. sedikit demi sedikit kita mejauhi sistem yang di guna pakai kuffar

Jangan malu dengan dinar, kerana Allah mengiktiraf nya,

Jika diperhatikan bagaimana allah melatih umat islam untuk bersatu, sehinggakan matawang juga Allah mengaplikasikn nya, Islam bersatu kerana Allah. Allah iktiraf dinar emas, jadi kita gunakan untuk kesatuan umat islam, dengan dinar emas kita membuang sempadan perkauman dimana tiada lagi ringgit, rupiah, dollar dsb... itu semua punca kepada semapadan perkauman..

islam tidak di bentuk untuk perkauman tetapi perpaduan ummah.. selagi dia islam, dia adalah saudaramu, jika dia saudara mu tiada keperbezaan cara urusan seharian, tiada perbezaan matawang.. maka gunakan dinar seharian

Semoga penggunaan dinar ini akan memberi kita manfaat dalam menjalankan jihad dijalan Allah
Bersatu lah umat Islam kerana Allah.. Jangan takut pada omongan musuh Allah. kembalilah kita kejalannya

3 comments:

Afiq cute said...

bukan tu je zool, dinnar emas ni leyh elakkan inflasi, manipulasi nilai matawang, xde OPR, BLR, xde polisi insurans pelik2, dan mcm2 lg dr sudut ekonomi. neway, emas sane mahal x?

Unknown said...

hugo boss sale
michael kors handbags
hugo boss suits
nike outlet
ugg outlet
nike blazer
cheap ugg boots
nike roshe
air jordan uk
ugg boots
20170809

laimaradcliffe said...

Stainless Steel vs. Stainless Steel | Teambuilding | Teambuilding.com
A steel is an alloy that holds more weight than a standard table. It also weighs a bit less. trekz titanium pairing With a man titanium bracelet stainless steel, mens titanium wedding bands it keith titanium is a lighter titanium dive watch handle.