20 cara untuk jadikan roomate anda gila

|

20 cara untuk jadikan roomate anda gila
1Setiap hari Jumaat, pack segala barang anda dan bagitau kat roommate andanak balik kampung. Selepas sejam, balik ke bilik & terangkan bhw takde orgkat rumah. Unpack segala brg anda & pegi tidor.

2. Setiap kali roommate anda balik, jerit sekuat hati" horee...kau dahbalik". Lepas tu menari dlm 5 minit. Lepas tu, tenung jam lama2 dan tanyadia "Sepatutnya kau dah blah dah skrg"

3. Buat2 terjaga pd tengah malam, jerit kuat2 " Tolong, kat mana aku beradani?" dan lari keliling bilik tu. Kalau bilik kecil, cukuplah sekadarmelompat 2-3 kali. Kemudian, sambung tidor. Esoknya, kalo dia tanya, pura2tak tahu apa yg dia cakap.

4. Ambil marker, buat bulatan kecil kat lengan anda. Besarkan bulatan tusetiap hari sambil berkata "Dah merebak... dah merebak!"

5. Beli pepokok bonsai. Bercakap & tidor dengan pokok tu setiap hari.Selepas seminggu, bertengkar dgn pokok tu dan cakap "Aku tak boleh hidupsebilik dengan kau lagi" sambil keluar & menghempaskan pintu bilik dgnkuat...Buang pokok tu tapi biarkan pasu kat situ.

6. Beli pisau banyak-banyak. Tajamkan setiap malam sambil merenung roommateanda sambil berkata "Tak lama lagi...tak lama lagi..."

7. Duduk didepan papan chess dua-tiga jam tanpa buat apa2 atau cakap apa2.Lepas tu bangun secara tiba2 sambil berkata, "Siot betul, kalah lagi"

8. Setiap kali roommate balik, tutup lampu dan tidor. lepas dia keluar,bangun dan menjerit dgn kuat "Horee...!". bukak lampu semula.

9. Pakai topi kertas. Bila dia balik, cakap "Selamat Datang ke McDonald.Boleh saya ambil pesanan anda..." Lepas tu buat muka bodoh, sambil berkata"Eh, kau rupanya..."

10. Kata kat roommate "Ada pesanan penting untuk kau". Lepas tu buat2pengsan. Lepas 2-3 jam, bangun dan cakap yagn anda dah lupa pesanan tu.Kemudian, cakap "Eh...aku dah ingat". Lepas tu pengsan balik.

11. Bila roommate anda balik, berpura2 tengah telefon. Caci maki danmenjerit dengan kuat kat telefon tu. Lepas tu letak telefon dan cakap katroommate bhw yg telefon tadi adalah mak dia. Cakap mak dia akan telefonbalik.

12. Kalau roommate suka gosok gigi kat sinki, perhatikan sampai habis.Lepas dia habis, cakap dengan dia bhw anda kena ajar dia cara mengosok gigidengan betul.

13. Edarkan risalah ke kawasan kedai/rumah kedai berdekatan rumah/kampus.Dalam risalah tu, nyatakan bahawa roommate anda hilang. Letak sekali gambardia dlm risalah tu. Tawarkan hadiah kepada sesiapa yg menjumpai roommateanda.

14. Bila roommate anda tutup lampu pd sebelah malam, nyanyi lagu operasekuat hati. Bila dia buka balik lampu, buat2 muka bodoh dan confused.

15. Duduk & renung roommate dlm 2-3 jam. Kalau boleh, bawa member2 sekalisambil makan kacang & popcorn. Buat macam tengah tengok wayang.

16. Masa roommate tiada, ambil deodoran dan sapukan pada seluruh dindingbilik. Bila dia balik, puji bahawa bilik berbau wangi. Lakukan selalusampai deodoran tu habis.

17. Kalau roommate ada binatang peliharaan, spt kucing, offer utk berimakan kpd binatang tsbt. Cepat2 keluarkan botol gam atau minyak rambutsebelum dia beri persetujuan kpd kau.

18. Pegang & gosok-gosok rambut roommate anda sambil berkata "Rambut kauhitam, lurus dan berkilat la...Macam teknik rebonding...". Sekali-sekalabuat masa dia tengah tidur.

19. Mase roommate tido, bungkus dia macam kafan mayat (siap ikat), pastupanggil member dlm 10 bace yasin ramai2. bile rumet jage pakat2 buat x nmpkape2.

20. Sebelum roommate balik dari kelas, bungkus diri sendiri macam kafan(siap ikat jugak) pastu baring senyap-senyap atas katil dia. Mesti diaterkujat sampai pengsan bila masuk bilik tengok2 ada mayat.

6 comments:

Ariff Redza said...

siap la pesal

Anonymous said...

kahkahkahkahkahkahkahakhakahakahahhhhh!!!!!!!!!
slamat aku kat cc... klu x aku dah gelak sekuat rasa n jantung....
lawak giler smpai aku tak sanggup nak aplikasikan kat roomate aku...hehehehehe....
papepon memang bes giler ar...
thanx sebab berjaya menggelikan isi hati aku... hilang borinx aku kat umah nih... =>

Anonymous said...

boleh buat dalam opis jugak ker? any idea x?

Anonymous said...

bole ase nye... test la.. nnt gtaw fedback.. berkesan o x

Anonymous said...

mmg besh siot

happy 123 said...

michael kors outlet
ralph lauren
nike air force 1
coach outlet online
nike trainers
cleveland cavaliers jerseys
nike shoes
replica watches
oakland raiders jerseys
moncler jackets
20170809