Israel Dan Obama

|

Israel Dan Obama

Assalamualaikum… Geram ak lihat askar zionis menyerang Palestine dengan rasa bangga , tapi apa kan daya, hanya bole berdoa , memboycot dari jauh je huhuhu..

Kali ini ak tertarik dengan isu perletakkan jawatan bush yang digantikan dengan Obama pemimpin yang dikatakan membawa total demokrasi di USA sebab warna kulit. Namun ape yang ak lebih tertarik adalah, elok je obama naik rumah yang di cat pituh tuh, terus Israel berundur dari Bandar GAZA. Menarikkan..

Jadi apa yang menariknya. First korang kene tau bahawa semua presiden USA yang naik adalah memerlukan restu dari golongan berpengaruh ekonomi yahudi. Jadi sudah tentulah presiden yang naik ini perlu mendokong visi & misi yahudi keji ini. Jadi kenapa Obama masuk umah berwarna putih itu je, Israel terus berundur.. menarikkan….

Pada pandangan aku, kita jangan mudah tertipu dengan sandiwara dan statergi yahudi. Ini adalah langkah pertama diorang untuk membersihkan sedikit nama diorang, dengan erti kata meredekan ketegangan ekonomi yahudi ni. Maksud nya. Bila diorang tak serang Palestine orang akan gembira, so barang diorang da x kene boycott, so ekonomi diorang pulih skit la. So keadaan nih la diorang nak kumpul duit balik…

Jadi apa kaitannya dengan Obama,,, Obama adalh presiden USA. Jadi dia adalah orang yang berpengaruh di PBB dan politik dunia. Dengan penguduran Israel orang akan beranggapan bahawa Obama memberi harapan pada dunia, membawa keamanan tanpa telunjuk yahudi. Huhuhuh … menarik bukan, tapi hakikat nya, Obama masih terikat dengan yahudi, dan hidungnya semestinya telah ditarik oleh yahudi, so lakonan penguduran Israel dan perlantikan Obama hanyalah satu usaha yahudi untuk semua pendudukk dunia tahu bahawa Obama boleh diharap dan di percayai, bermakana segala kata Obama boleh diharap… Tapi percayalah jika ia terjadi, ekonomi yahudi akan pulih dengan bantuan Obama, bila ia pulih serangan terhadap palestin akan terjadi lagi

Teruskan boycott anda terhadap barangan yang menyalurkan dana kepada askar zionis yang kejam itu. Teruskan boycott anda hingga akhir NYAWA.. agar ekonomi dunia akan dikuasi oleh UMAT ISLAM..

6 comments:

Anonymous said...

aku ingat der fakta menarik ttg pengunduran israel ni...rupanya tulisan kosong penulis jer....xper laa...langkah yg baik...

Anonymous said...

good thought bro...
no facts.

Anonymous said...

standard la.

tp parti politik kat malaysia pun macam tu. ada bukak kerusi baru trus berebut2 nak melobi itu dan ini, semua tu strategi nak bagi up nama parti la. sama jugak macam pelantikan presiden baru US ni, dia buat macam tu untuk public image yahudi. kira diorang jadi cam PR la.

kira dua2 kes ni lebih kurang sama je. cuma hasil nya tak semestinya sama.

Anonymous said...

uih, jauh beza antara presiden US yang dibelakangi akidah israel dan berimankan yahudi jika dibandingkan dengan PR yang dibelakangi oleh para ulama' dan beriman pada Allah..
cm na blh sama ya??
astaghfirullah
tp catatan penulis ada munasabahnya, thats the freemansion want from islam, diorg x kesah kita masuk agama apa, yang penting kita kluar agama islam cukup bg diorg...antara usaha nk kurangkan kekuatan umat islam adalah memasukkan unsur2 buat dosa kecil xde hal lah...cth:lewatkan solat dengn sngja, COUPLE (kluar berdua2an non-muhrim etc),dll..
sekian
(amal mesti dari ilmu yang dituntut melalui cara yang betul yakni berguru)

Ariff Redza said...

nk komen gak... agak2 apa Obama kan wat???

happy 123 said...

michael kors uk
longchamp outlet
ugg boots
moncler jackets
kate spade outlet
nba jerseys
ugg boots
giants jersey
ugg outlet
fitflops
20170809